.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان رویای صعود با شکست برابر بوسنی
تیم ملی فوتبال ایران با شکست مقابل بوسنی از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.

شمال نیوز: از ساعت 20:30 دو دیدار همزمان از گروه ششم جام جهانی بین ایران و بوسنی و همچنین نیجریه و آرژانتین آغاز شد تا تکلیف دومین تیم صعود کننده مشخص شود.

ملی پوشان ایران که برای صعود تحت هر شرایطی به پیروزی برابر بوسنی نیاز داشتند با همان ترکیب نسبتا محافظه کارانه دیدار با آرژانتین بازی را آغاز کردند.

در دقیقه سوم یک خبر خوشحال کننده به اردوی ایران رسید، لیونل مسی دروازه نیجریه را باز کرد اما این خوشحالی دوام زیادی نداشت چراکه یک دقیقه بعد احمد موسی کار را به تساوی کشاند.

اوضاع در ادامه نگران کننده شد چراکه ادین ژکو 23 برای بوسنی گلزنی کرد تا کار برای ایران سخت تر شود.

در ادامه مسعود شجاعی با ضربه ای دیدنی تیر دروازه بوسنی را به لرزه در آورد تا ملی پوشان به این باور برسند که باز کردن دروازه بوسنی کار چندان سختی نیست اما حملات دو تیم تا پایان نیمه اول بی نتیجه بود و بازی با یک گل به سود بوسنی در نیمه اول خاتمه یافت.

در اواخر نیمه اول اما نیجریه بار دیگر مغلوب ضربه مسی شد تا حداقل خوشحال باشیم که نیجریه بازی اش را تا پایان نیمه اول واگذار کرده است.

نیمه دوم با یک خبر بد شروع شد؛ احمد موسی در دقیقه 48 دومین گل خود و نیجریه را به ثمر رساند تا وضعیت برای ما خراب تر شود اما دو دقیقه بود روخو گل سوم آرژانتین را وارد دروازه نیجریه کرد تا بازی دو تیم پرگل دنبال شود.

شاگردان کی روش نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند و خسرو حیدری نیز جانشین شجاعی شد تا با سانترهای خود ایران را در موقعیت گل قرار دهد.

در دقیقه 58 اما اتفاق بدتری رخ داد. سید جلال حسینی توپ را لو داد تا بوسنیایی ها خیلی زود خود را در موقعیت گل قرار بدهند و البته در موقعیتی کاملا مشکوک به آفساید گل دوم را به ایران بزنند.

کی روش برای باز کردن قفل دروازه بوسنی جهانبخش را جانشین حاج صفی کرد و کمی بعد نیز کریم انصاری فرد جای دژاگه را گرفت. در بازی همزمان نیز مسی از بازی بیرون رفت تا شانس گلزنی آرژانتینی ها کمتر شود هر چند دیگر برد آرژانتین زیاد مهم به نظر نمی رسید!

در دقیقه 81 امید به اردوی ایران برگشت. نکونام با فرار از تله آفساید توپ را به قوچان نژاد رساند تا بالاخره ایران در جام جهانی به گل برسد و امید به اردوی ملی پوشان برگردد اما ورساسیچ یک دقیقه بعد دروازه ایران را باز کرد تا خیلی زود امیدها ناامید شود.

 

پیش از آغاز دو بازی، ایرانی ها از لیونل مسی خواستند دو گل به نیجریه بزند و ستاره آرژانتینی نیز با به ثمر رساندن دو گل مقدمات شکست نیجریه را فراهم کرد اما شاگردان کی روش که مقابل آرژانتین درخشیدند مقابل بوسنی عملکرد بدی داشتند و با شکستی سنگین و تنها یک امتیاز با جام جهانی وداع کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.